مرکز تعمیر تلویزیون سونی در تهران

تعمیر تلویزیون سونی در تهران

تعمیر تلویزیون سونی در تهران یکی ازخدماتی است که توسط مجموعه پارس پویش ارائه می شود.

سونی یکی از برند های مطرح و با کیفیت در زمینه لوازم صوتی و تصویری است که محصولات این شرکت از دوام بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل، از محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان برخوردار است. در کشورمان نیز، تلویزیون های سونی طرفداران زیادی دارد و به دلیل کیفیت محصولات این شرکت، ترجیح مشتریان استفاده از محصولات سونی می باشد.

گاهی اوقات ممکن است تلویزیون سونی دچار خرابی شود و در عملکرد آن با مشکلاتی مواجه شویم. در این هنگام توصیه می شود تعمیرات تلوزیون سونی خود را به مراکز معتبر واگذار کنید.

تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون سونی

پارس پویش انواع مشکلات تلویزیون سونی اعم از خرابی بک لایت، خرابی برد الکترونیکی، ایرادات پنل، سیاه شدن تصویر و مواردی از این قبیل را تعمیر و در صورت نیاز برای تعویض قطعات، از قطعات اورجینال و با کیفیت استفاده می کنند.

این شرکت به عنوان مرکز معتبر و رسمی تعمیرات تلویزیون در تهران می باشد و انواع مدل های این برند( LCD, LED, OLED و… ) را به صورت کاملاً تخصصی مورد بررسی قرار می دهند و در راستای جلب رضایت کاربران و ارتقای سطح کیفی خدمات، از تکنسین های مجرب و خبره کمک می گیرند.

از ویژگی های بارز این مجموعه می توان به استفاده از تجهیزات روز دنیا در عیب یابی مشکلات به وجود آمده در تلویزیون سونی اشاره کرد. همچنین خدمات این مجموعه در سریع ترین زمان ممکن و با دقت بالا صورت می گیرد.

مشکلات رایج در تلویزیون های سونی

برخی از کاربران به دلیل استفاده طولانی مدت از محصولات سونی ممکن است با مشکلاتی در عملکرد آن ها مواجه شوند که تلویزیون های سونی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند. در ادامه به برخی از مشکلات پیش آمده خواهیم پرداخت:

  • قطع شدن صدای تلویزیون

از متداول ترین مشکلات در تلویزیون های سونی می توان به قطع شدن صدای آن اشاره کرد.البته این مشکل ممکن است در سایر تلویزیون ها نیز رخ دهد. نحوه بروز این عیب بدین شکل است که در ابتدا صدا با تأخیر پخش می شود. در صورت نادیده گرفت و بی توجهی ممکن است بطور کلی صدا قطع شود. در صورت مشاهده چنین مشکلی باید به مرکز تعمیر تلویزیون سونی مراجعه کنید تا کارشناسان پس از بررسی های لازم اقدام به رفع این مشکل نمایند.

  • چشمک زدن تلویزیون

برخی اوقات مشاهده شده است که تلویزیون سونی درحال چشمک زدن می باشد. دلیل این امر می تواند خرابی در قسمت بک لایت در ال سی دی های سونی باشد.

در بک لایت، 10 الی 18 لامپ فلورسنت وجود دارد که اگر این لامپ ها بسوزند و یا خراب شوند؛ سبب قطع شدن ولتاژ دستگاه می شوند که این خرابی را با چشمک زدن نشان می دهند. در صورت بروز این مشکل و برطرف کردن آن باید از مراکز معتبر تعمیر تلویزیون سونی کمک بگیرید.

  • تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون 

یکی از مشکلات حساس که ممکن است با آن مواجه شوید، آبخوردگی پنل تلویزیون می باشد. توجه داشته باشید ریختن آب بر روی تلویزیون، نفوذ مایعات به داخل دستگاه هنگام تمیز کردن آن و .. امکان ایجاد آبخوردگی را بالا می برد.

پنل تلویزیون یکی از قطعات گران قیمت می باشد. پس بهتر است نکات تمیز کردن صفحه تلویزیون را رعایت کنید و در صورت مشاهده خیس بودن تلویزیون، سریعا آن را خاموش کنید و به جهت جلوگیری از خرابی شدید آن، به مرکز تعمیر تلویزیون سونی مراجعه کنید.

هموطنان عزیز ساکن تهران می توانید جهت رفع عیب موجود در پنل و یا تعویض آن، با تکنسین های مجموعه پارس پویش تماس حاصل فرمایید.

  • دیر روشن شدن تلویزیون 

وجود ایراد در قطعاتی چون پاور یا برد دستگاه ممکن است سبب اختلال در روشن شدن تلویزیون سونی شود. در این شرایط، ممکن است یک یا چند خازن از کار افتاده باشد و به همین علت، برد به طور درست کار نکند.

در چنین موقعیتی، تیم پارس پویش برد پاور و خازن ها را مورد بررسی قرار می دهند. سپس خازن هایی که آسیب دیده هستند را تعویض می کند و خازن های اصل و جدید را به جای ان ها نصب می کند. بدین ترتیب مشکل ایجاد شده رفع می گردد و تلویزیون سونی به حالت سابق برگشته و روشن و خاموش می شود.

  • مشکل تصویر نگاتیوی تلویزیون سونی

یکی دیگر از مشکلات رایج در انواع تلویزیون های سونی، تصویر نگاتیوی آن است. علت این امر وجود ایراد در مدار گاما در برد می باشد. برای رفع این مشکل می توانید از خدمات مجموعه پرس پویش کمک بگیرید.

  • پرش تصویر در تلویزیون سونی

برخی از کاربران با مشکل پرش تصویر، لرزش تصویر و یا سوسو زدن تصویر مواجه در تلویزیون سونی مواجه هستند. این قبلی مشکلات به دلیل معیوب شدن نوارهای حرکتی ایجاد می شود. اگر جهت پرش رو به بالا باشد، دلیل آن کم شدن فرکانس عمودی است. اما پرش رو به پایین، به دلیل افزایش فرکانس های عمودی می باشد.

مشکل پرش تصویر در تلویزیون های جدید سونی کاهش یافته است.اما گاهی کاربران با این مشکل رو به رو شده اند. علت و بروز این مشکل می تواند به دلیل خرابی قطعاتی چون پنل، بک لایت و … باشد. نحوه رفع این عیب بدین صورت است که در ابتدا باید پنل و بک لایت مورد بررسی قرار گیرد و در صورت لزوم تعویض گردند و همچنین نوارهای تصویر اصلاح گردند.

تعمیر تلویزیون سونی در منزل

یکی از روش های تعمیر که مورد استقبال کاربران قرار گرفته است، تعمیرات در منزل می باشد. از این رو شما می توانید در صورت مشاهده هر گونه مشکلی در تلویزیون سونی، از طریق تماس با شرکت پارس پویش، تکنسین های حرفه ای به محل شما اعزام می شوند و بدون هیچ گونه دردسر و یا جابجایی تلویزیون خود، اقدام به تعمیر دستگاه می کنند.

هزینه تعمیرات تلویزیون سونی

هزینه تعمیرات تلویزیون سونی می توان به عوامل زیادی بستگی داشته باشد و به طور دقیق و مشخصی نمی توان قیمتی تعیین کرد. چرا که تکنسین های پارس پویش پس از بررسی های لازم و یافتن قطعه معیوب، هزینه های لازم را اعلام می کنند.

مجموعه پارس پویش با 15 سال سابقه درخشان در زمینه نصب، تعمیر و تعویض قطعات لوازم خانگی در خدمت شما عزیزان می باشد. این مجموعه تمامی قطعات تعویض شده و یا تعمیر شده را به همراه گارانتی 6 ماهه عرضه می دارد. شما عزیزان می توانید از خدمات پارس پویش به جهت تعمیر تلویزیون سونی در تهران بهره مند شوید.

فرم درخواست تعمیرکار

پیمایش به بالا

درخواست تعمیرکار

فرم زیر را پر کنید تا در سریع ترین زمان با شما تماس بگیریم

اطلاعات تماس
اطلاعات دستگاه
تاریخ و زمان ترجیحی